Wednesday, June 11, 2008

Καλοκαίρι...

Άλλη μια χρονιά πέρασε. Μόνο που σε αντίθεση με τις προηγούμενες, δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο, ή τουλάχιστον τίποτα θετικό. Χωρίς να θέλω να μπω σε λεπτομέρειες λέω απλά πως για μένα ήταν μία απαίσια χρονιά που χαραμίστηκα. Χάλασαν οι λίγες φιλίες που είχα, έφαγα τη μεγαλύτερη απογοήτευση της ζωής μου και πέρασα κάποιες πολύ απαίσιες φάσεις. Αλλά ντάξει, έρχεται καλοκαίρι τώρα, οπότε καλύτερα να κάνω πως δεν τα σκέφτομαι αυτά. Το μενού για το καλοκαίρι έχει Λούτσα στο εξοχικό μου, Πάρο, Λήμνο και Σαμοθράκη. Στη Λήμνο και στη Σαμοθράκη θα περάσουμε σκατά, το κόβω εγώ ήδη, γιατί θα πάμε με κάτι φίλους των γονιών μου που έχουν ένα γιο στην ηλικία μου που μου τη σπάει πολύ άγρια. Λούτσα και Πάρο όμως πιστεύω πως θα 'ναι γαμάτα... Το εξοχικό μου στη Λούτσα βρίσκεται πολύ μακριά από το κοντινότερο ασύρματο δίκτυο ίντερνετ, οπότε το blog το ξεχνάμε για τρεις μήνες και κάτι, εκτός αν πεταχτώ Παλλήνη καμιά μέρα... Αυτά... Α, και έφτιαξα MySpace με μερικά από τα τραγούδια μου... http://www.myspace.com/alexmaleathensmusic .



Νύχτααα

No comments: