Monday, May 19, 2008

Doppelanger


Τελειώνει απόψε Dega αρκετά ως εδώ

διάλεξε μόνος το τέλος θα είναι καλό ή κακό

διαφωνώ versus δεν τελειώνουν έτσι απλά τα πράγματα

μην προσπαθείς να το αποφύγεις μην κυνηγάς θαύματα

οράματα φιλίας και υποστήριξης πέταξες

να με βοηθησεις έταξες μα στο κελάρι με έθαψες

έψαχνες τρόπο για να με εξαφανίσεις

και λύσεις για να σβήσεις αυτός που σε άφησε να μιλήσεις

πριν προχωρήσεις πες μου πρώτα αν είσαι ο dega που θυμάμαι

ο dega που υποσχόταν πως πάντα μαζί θα πονάμε

ο dega που υποσχόταν πως πάντα μαζί θα γελάμε

o dega που κάποτε έλεγε με μια φωνή θα μιλάμε


bobby λυπαμε εσενα αλλά και εμένα

λυπάμε τα βράδι που γράφαμε με την ίδια πένα

λυπάμε που ξέφυγα τοτε και εσύ με τράβηξες

λυπάμε που θα μπεις στο λάκο που για μένα άνοιξες

Μια στιγμή της λες τώρα εγώ ήμουν πάντα δίπλα σου

μοιράστικα το γέλιο σου και γεύτικα την πίκρα σου

τι μοιρα σου δέχτηκα ενιωσα την αγωνία σου

σε στήριξα σε κάθε νίκη και σε κάθε ήττα σου

Μία σου και μια μου εγώ έγγραφα για σένα

όταν εσύ σκεφτόσουν φράγμα και χρυσάφια στο λαιμό δεμένα

και για μένα μια αναφορά και 5 άξιους στίχους

αλλά χαιρόμουν όταν έχωνες τους δικούς μου στίχους

χαιρόμουν versus στο λέω ειλικρινά

χαιρόμουν γιατι πιστευα πως σε βοηθα να σε ξεφύγεις απο αυτά

χαιρομουν γιατί περίμενα να δω τον versus που ηξερα

αλλά όχι χειροτερευες και έγινε ότι έγινε ύστερα

δεν θα γυρνούσαμε ποτε΄πίσω αν δεν έπαιρνα το τιμόνι

ήθελα και τους δυο να βοηθησω όσο αυτό και αν μας πληγώνει

μην σε θυμώνει sifu ήμουν και θα 'μαι πάντα φίλος σου

πρέπει να μείνεις όμως κάτω έχει χάσει το ύφος σου


Έτσι βοηθας εσύ κάνωντας ότι μου προσάπτεις

dega μαλλον δεν κατάλαβες πως μόνο εσένα βλάπτεις

ποιος έγραφε κουπλε με το όνομα σου στην σκοπία

γιατι έπρεπε να με βγαλεις οταν με κραζαν στεγνα

χαλαρα γιατι φοβόσουν να με υπερασπιστεις

ήθελες μόνο να φανεις αλλα να μη στιγματιστείς

για αυτό παραταμε και άσε τις μουφες για βοήθεια

ποιος σου έγραψε τους μισους στίχους για την αλήθεια

μα σου έγινε συνηθεια έγινες ότι ήμουν πριν ξυπνήσω

φοβήθηκες μην αποδρασω και για όλα μιλήσω

τα δεσμα μου μην λύσω να μείνω πίσω

να μην με ακουει ποτε κανενας δύναμεις να μην ανακτήσω

μα ήρθε η ώρα να γυρίσω και να τελειώσω αυτό το αστείο

ο νίκος έχει χωρο για εναν MC όχι για 2

λοιπον αντίο dega χαρηκα που σου μίλησα

χάρηκα που με προδωσες χάρηκα που σε νίκησα


Δν θα τελειώσει έτσι...


Θα τελειώσει όπως θέλω εγώ

τις αλυσίδες μου στο κελάρι σε λίγο θα σου περνώ...


Δεν θα σε αφήσω να μου πάρεις ότι έφτιαξα ως τωρα...


Σκάσε προχώρα...

Δεν θα σε αφήσω δεν θα με κλείσεις πρέπει πρωτα να με σκοτώσεις...

μόνος διάλεξες το τελος dega αντί να μετανιώσεις

μίλα για πάρτι δεν πάω αμαχητη πολέμησε με,

αν φύγω εγω φεύγεις και εσυ έλα έλα χτύπησε μελύγισε με αν μπορείς...

Dega μίσησε με ρίξε κατάρες πριν χαθείς η απλά συνχώρεσε με

μια ζωη μονος τα κάνω...

άγωνους τόπους χέρσουςείμαι ο bobby dega...

ήσουν είμαι ο sifu versus!

No comments: